Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Ο πολυτελής, η πολυτελής, το πολυτελές...

Όι όι εν γίνεται. Πρέπει να γίνω πιο συνεπής στο ραντεβού μου με τούτο το μπλόγκ. Γράφω ένα πόστ, χάνομαι για κανένα μήνα ( κάποτε τζαι 2 ) τζαι πάλε. Και να πεις ότι εν έχω νέα να σου πω; Ακατάχνωτα! Επέρασεν κοτζάμ μου καλοκαίρι, πήρα μετάθεση, στο νέο σχολείο διαδραματίζουνται μια φάουσα ίντριγκες, η θεά πήγε δημοτικό, η μάμα της επήεν στην Μακαρίου τζαι έσουζεν τον πισινό της με το "move it move it" και από το τελευταίο ποστ μέχρι σήμερα πρόλαβα και ερωτεύτηκα. Μάλιστα, ναι, όντως εν πολλά τα νέα και τα επεισόδια και υπόσχομαι να κάμνω συχνά updates. Όι ότι ετζοιμάστουν με τες κλάτσες τόσον τζαιρό δηλαδή αλλά έτο...να χαμε να λέγαμε!
Εννοείται ότι εννα κάμω ξεχωριστό ποστ για κάθε ένα που τα θέματα που ανέφερα, αλλά όι τωρά. Άλλη φορά. Τώρα θέλω απλά να απευθυνθώ στους ανθρώπους  που εν υπεύθυνοι για τις ταπελλούες του τύπου...  "πωλείται πολυτελής διαμέρισμα τριών υπνοδωματίων..", "ενοικιάζονται πολυτελείς διαμερίσματα...", "πωλείται πολυτελές κατοικία τόσων τετραγωνικών.." και να τους πω....
Σας παρακαλώ καλοί μου άνθρωποι. Σας εκλιπαρώ. Μεν μας βασανίζετε άλλο. Εμένα τζαι αλλό καμμιά εκατοστή ανθρώπους ( έν νομίζω να είμαστε παραπάνω;;;; Αν ναι εννα χαρώ πολλά!! ) που ξέρουμε να κλίνουμε σωστά τα γαμ...να τα τριγενή δικατάληκτα επίθετα! Δεν ξέρετε πόσο πονάμε όταν βλέπουμε τέτοιες πινακίδες στο δρόμο. Και οδηγούμε ταυτόχρονα. Δηλαδή σοβαρά τωρά, κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα. Μπορεί να πάθουμε εγκεφαλικό ή καρδιακό, απότομη αύξηση πίεσης, μειωμένη ικανότητα αντανακλαστικών. Δεν ξέρετε πως κλίνεται. Οκ, δεκτό, κατανοητό. Ούτε εγώ ξέρω πως να κτίζω σπίτια, μεταξύ μας όυτε να ζωγραφίσω δεν μπορώ. Για αυτό και όταν χρειάστηκε να χτίσω, εν έκαμα μόνη μου μια ζωγραφιά και μετά ξεκίνησα χτίσιμο.Όι. Έδωκα το σε έναν αρχιτέκτονα που εν η δουλειά του να σχεδιάζει σπίτια και μετά σε έναν εργολάβο οικοδομών που εν η δουλειά του να τα χτίζει! Η δουλειά του ταπελλογράφου, έννεν να ξέρει ορθογραφία! Εν να κάμνει ταπέλλες! Για αυτό τον λένε ταπελλογράφο, αλλιώς θα τον λέγανε ορθογράφο! ΕΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ Η ΝΑ ΜΟΥ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΣΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΣΟΥ ΟΙΚΙΕΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ! Άτε γιατί εν τζαι πολλοαρκώ να κατεβαίνω στη μέση του δρόμου και να διορθώνω τις ταπέλλες με τους μαρκαδόρους ( και ναι έχω πολλούς μεσα στο αυτοκίνητο, είμαι καθηγήτρια εξίασες; ).

7 σχόλια:

  1. τζι εγώ θέλω να τα διορθώνω. ΠΑΝΤΟΥ. το αστείο είναι ότι δεν ξέρω ΚΑΝ πώς ονομάζουνται τα...τριγενή δικατάληκτα, ΑΛΛΑ δεν μπορώ να τα ακούω λάθος!
    ΤΣΟΥΝΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εν φαντάζεσαι πόσο συμφωνώ μαζί σου! Εβρέθην πλάσμαν το ίδιον άρρωστο με την ορθογραφία όπως εγώ! Yay!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααααααααααααααααααααααααααααα θέλω να τους δέρω ούλλους!! Μεν σου πω ότι αν την έχω εύκαιρη την πένα διορθώνω καμιά ανακοίνωση σε πολυκατοικίες μέσα μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Moonlight : Εσένα γενικά άρεσκει σου να διορθώνεις επρόσεξα..πρώτα το δεξί χέρι, μετά το αριστερό χαχαχαχαχα θυμάσαι;
    @EaglEye & Twisted : Χάτες, πιάστε μαρκαδόρους και πάμε!
    Eolica : όποτε βλέπω διορθωμένη ανακοίνωση με πένα θα ξέρω πως ήσουν εκεί :)) ( Τούτο το ο με τον τόνο τον πλάγιο που πάνω..εν τον βρίσκω ..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. eee an erthete stis perioxes mou j deite tapelles diorthomenes me spray i markadoro analoga me to iliko... men gelasete... oute na peite tpts.... en polla ekneuristiko na zeis se ena anorthografo kosmo... e j egirisen mou mia mera... e j en anteksa... e j diorthosa osa embora... ti na kano i gineka.. apologoumai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @misirlou : Με spray!?! Μπράβο,εν το εσκέφτηκα! Και πίστεψε με , όχι μονο δεν θα γελάσω αν δω κάτι τέτοιο, χίλιες ευχές θα σου βάλω. Σήμερα είδα ότι πωλείτε ένα εστιατόριο ( αδειούχο μάλιστα αν σας ενδιαφέρει )καιμου ήρθε να πάω να γράψω από κάτω..όι ρε φίλε μου, εν πουλούμε τίποτε, παρέτα μας. Εν σοβαρά τραγική η κατάσταση μας..άτε να πολλυνίσκουμε, άτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή