Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Βρώμικες σκέψεις!!

Καθόμουνα που λέτε προχτές με την πεντάχρονη μικρή μου θεά και βλέπαμε για χιλιοστή ίσως φορά, την Barbie Rapuntzel ( Το γιατί θέλει να βλέπουμε το ίδιο dvd ξανά και ξανά ακόμα να το ανακαλύψω ). Σε κάποια φάση βαρέθηκα η γυναίκα να ακούω τους γνωστούς διαλόγους και αποφάσισα να βάψω τα νύχια μου για να περνάει και η ώρα. Οπότε μου λέει η θεά..μαμά..κοίτα.. Γυρίζω αμέριμνη προς το μέρος της και τι να δω??  Είχε και τα δυο της χεράκια γυρισμένα προς εμένα, με όλα τα δάκτυλα κλειστά..εξαιρουμένων των μεσαίων δακτύλων!! ( Ε νομίζω έχετε την εικόνα, μην το κάνω πιο λιανά ). Αφού έπαθα 2 εγκεφαλικά και 3 καρδιακές ανακοπές, τη ρωτάω ήρεμα και ψύχραιμα...τι μου δείχνεις μωρό μου? Καθώς περίμενα την απάντηση, εννοείται ότι είχα φτιάξει ήδη στο μυαλό μου τη συζήτηση κάπως έτσι...
- κόρη : Δεν ξέρω, μου το έδειξε ο Γιαννης από το νηπιαγωγείο..
-μάνα : Δεν είναι ωραία χειρονομία αυτή και είσαι πολύ μικρή για να σου εξηγήσω τι σημαίνει. Είναι όμως αγένεια και σε παρακαλώ να μην το ξανακάνεις, ούτε σε μένα ούτε σε κανέναν. Να πεις του Γιάννη πως δεν είναι σωστό και στο κάτω κάτω δε χρειάζεται να κάνεις ότι κάνει ο Γιάννης!
-κόρη : Εντάξει μαμά

Αυτό ήταν το σενάριο που είχα φτιάξει μέσα στα 2..ναι μόνο 2 δευτερόλεπτα στα οποία περίμενα την απάντηση της. Η θεά μου, χωρίς να έχει ιδέα για το τι σκέφτεται η δόλια μάνα με αποστόμωσε απαντώντας μου..αυτα τα δυο νύχια μου, θέλουν ξανά βάψιμο!!

Τρελλαθήκατε?? Εγω να δείτε! Ξεκαρδίστηκα στο γέλιο ( σίγουρα θα απόρησε η θεά που το βρήκε το αστείο η μαμά τώρα..πρέπει να κοιτάξει τα νεύρα της χάλια είναι ) την αγκάλιασα και ευχαρίστησα τον Θεό που είναι ακόμα αθώα..σε αντίθεση με την μάνα της που αμέσως σκέφτηκε βρώμικα!
Θυμήθηκα τότε έναν καθηγητή μου που πάντα μας έλεγε..δεν υπάρχουν βρώμικες λέξεις..μόνο βρώμικες σκέψεις! Μου πήρε είκοσι χρόνια να καταλάβω τι εννοούσε!

Ηθικό δίδαγμα : Κατά τη διάρκεια μια συζήτησης με οποιονδήποτε και για οτιδήποτε..βεβαιωθείτε πρώτα ότι μιλάτε για το ίδιο πράγμα και μετά τοποθετηθείτε για να μην βρεθείτε εκτεθειμένοι !!

1 σχόλιο: