Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Και όμως είμαι ακόμα εδώ :)

Όχι, η αλήθεια να λέγεται! Σας πεθύμησα. Μετά από ένα χρόνο και κάτι που έχω να ασχοληθώ με την μπλογκόσφαιρα και τα νέα του μπλογκοσύμπαντος, μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι μου λείψατε. Έκανα μια έντονη αναδρομική ανασκόπηση των νέων σας, μπας και αναπληρώσω το χαμένο χρόνο. Γάμοι, χωρισμοί, επαναπατρισμοί, ταξίδια, και άλλοι χωρισμοί, επικείμενοι γάμοι, έρωτες που γεννιούνται, έρωτες που πέθαναν και φτού και απ΄την αρχή. Ο δικός μου τελευταίος ενάμιση χρόνος περιλάμβανε γρήγορα και περιληπτικά την είσοδο και εγκατάσταση νέου προσώπου στη ζωή μου, μια μετακόμιση με το πρόσωπο και τη θεά μου σε νέο σπίτι, μετάθεση σε νέο σχολείο και την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού. Τελικά οι αλλαγές είναι αναπόφευκτες στη ζωή μας, μικρές ή μεγάλες. Φτάνει να είμαστε πάντα καλά με τις επιλογές μας. Σημασία έχει ότι είμαστε ακόμα εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου