Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Τα χρόνια περνούν μαμά :)

- Θεά μου, θέλεις να παίξουμε κανένα επιτραπέζιο;
- Όι ρε μάμα, βαριέμαι...
- Να παίξουμε κάτι άλλο τότε, ότι θέλεις!
- Ε....
- Θέλεις να παίξουμε uno;;;;; ( Τούτη η ερώτηση συνοδευόταν με πολλή χαρά από μέρους μου, καθώς είναι το αγαπημένο μου παιγνίδι ...)
- Ε καλά ρε μάμα, άτε, αλλά μόνο τρία παιγνίδια εντάξει;

Στο σημείο τούτο, εψιλιάστηκα ότι μάλλον κάτι εν πάει καλά δαμέ. Κανονικά έννεν η θεά που έπρεπε να με εκλιπαρεί να παίξουμε και η πολυάσχολη μάμα να κάμνει τις συμφωνίες τούντου τύπου; Επροσπέρασα το και ξεκινήσαμε. Παρασυρόμενη από τον ενθουσιασμό μου και τη γρήγορη ροή του παιγνιδιού, τα τρία παιγνίδια εννοείται ότι πέρασαν σε χρόνο ντετε.
Η θεά σηκώνεται από το τραπέζι, ενώ εγώ ανακατώνω ξανά τα χαρτιά...
- Που πας αγάπη μου;
- Ε μάμα...ετελειώσαν τα 3 παιγνίδια...
- Ετελειώσαν;...Ααα...καλά....
- .....Εντάξει άτε, ακόμα ένα επειδή ελυπήθηκα σε έτσι που κάμνεις τωρά...έχεις ένα ύφος...

Ωπα, Ώπα, Ώπα...ρε παιθκιά! Κάτι παέι πολλά x σε τούτον το διάλογο έννεν; Είναι σημάδια πρόωρης εφηβείας τούτα; Πέτε μου το να πέσω σε κατάθλιψη. Το γεγονός ότι εψήλωσεν 5 πόντους σε ένα καλοκαίρι και έκλεισε τα 8, σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής; Ετέλειωσεν η περίοδος που επαίζαμεν αμέριμνα κούκλες; Πάντως το πρωι μου είχε ζητήσει να της βρω στο you tube ένα τραγούδι του Stan...Να πάρει, εμεγάλωσεν απότομα...

4 σχόλια:

  1. Μακριά από Stan.
    Η βαφτισιμιά μου είανι 9μιση και δεν φαντάζεσαι πόσα προβλήματα τους κάνει. Σημασία, βάσανα, να πεισμώνει, κλπ. Μίλα και με δασκάλες κλπ να δεις. Και περσινές και από το νέο σχολικό έτος...να δεις αν έχουν προσέξει κάτι. Όσο να'ναι τόσα παιδιά βλέπουν, θα έχουν να σου πουν κάτι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λες να φταίει ο Stan για την αποστασιοποίηση της μικρής; Αχ και το συμπαθούσα το παληκάρι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααααααχ εμένα σταμάτησαν να παίζουν μπαρπυ κλααααααψ. Εν μωριτσιστικες λαλούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !? Ευτυχώς εμείς παίζουμε ακόμα...αλλά κάτι άλλες φιγούρες που λάτρευε μέχρι πρόσφατα, ξαφνικά έγιναν μωρίστικες...καταλαβαίνω τον πόνο σου!

      Διαγραφή