Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Α πον ακούει...ταιρκάζει τα!

Πόσες φορές σας έτυχε να ακούτε ένα τραγούδι για πολύ καιρό ( ίσως και χρόνια ) και μια μέρα ξαφνικά να συνειδητοποιείτε ότι άλλα λέει ο στίχος και άλλα ακούν τα αυτάκια σας; Εμένα, πολλές. Σας παραθέτω τα τοπ 3 :)

Τραγούδι νούμερο ένα : Θα σου φύγω, στο γιαπί...

Μάλιστα. Για χρόνια είχα στο μυαλό μου κάποιον κύριο μάλλον σικιρτισμένο με την καλή του, να τα παρατά όλα και να πηγαίνει...στο γιαπί κυρίες και κύριοι. Τώρα, γιατί πήγαινε στο γιαπί και όχι στον καφενέ ας πούμε, σε ένα κλαμπ ρε αδερφέ μου, δεν ξέρω. Έτσι την είχα δει...( ακούσει στην προκειμένη). Χρόνια αργότερα ανακάλυψα ότι ο άνθρωπος απλά της υπενθύμιζε πως της το λεγε ότι κάποια μέρα θα έφευγε. Ο στίχος ήταν πλέον ξεκάθαρος! Θα σου φύγω, στο 'χα πει!

Τραγούδι νούμερο δυο : Πάει πάλι πέντε, πάλι πέντε...

Εδώ είχα την εύλογη απορία, γιατί να επαναλαμβάνεται ο στίχος δισάκις. Τελικά ο Μαζω μια χαρά το έλεγε, πάει πάλι πέντε, παρά πέντε κοπελιά! Όχι πάλι πέντε, πάλι πέντε! Πάρε ακόμα πέντε μη σου τα χρωστάω. Πάμε παρακάτω...

Τραγούδι νούμερο τρία: Σε δυο λεπτά, τελειώνω...

Εδώ να δείς φίλε μου απορίες που είχα η γυναίκα. Μα είναι τώρα πράμματα αυτά να τραγουδά ο Τριαντάφυλλος, μωρό παιδί; Και τι μας νοιάζει αν τελειώνει σε δυο λεπτά; Άσε που άμα τελειώνεις σε δυο λεπτά, ε δεν το κάνεις και τραγούδι ρε φίλε μου! Εκτός αν δεν τελειώνεις αυτό που φαντάστηκα, αλλά κάτι άλλο...ας πούμε σε δυο λεπτά την τελειώνω τη σχέση άμα μου τη βαρέσει, ή σε δυο λεπτά τελειώνω μια δουλίτσα ρε μωρό και πάμε όπου γουστάρεις...αλλά δεν κόλαγε ο επόμενος στίχος... "χάνω τον κόσμο όλο, σου παραδόθηκα"! Έ συγγνώμη δηλαδής! Μόνο ένα πράγμα ξέρω εγώ με το οποίο όταν τελειώνεις, παράλληλα χάνεις τον κόσμο και παραδίνεσαι! Έχω άδικο; Ήμουνα για πολλά χρόνια  σίγουρη για την ερμηνεία που είχα δώσει στον συγκεκριμένο στίχο, μέχρι που ανακάλυψα ότι έλεγε απλά..."σε δυο λεπτά και μόνο". Μα τι μπανάλ... 
Πρέπει να είμαι πολύ μπροστά απ΄την εποχή μου τελικά!

Πεθαίνω να ακούσω ( να διαβάσω στην προκειμένη, μα όλα ανάποδα τα λέω πια;) έστω ένα δικό σας τραγούδι που το προσαρμόσατε όπως γούσταραν τα αυτάκια σας!

6 σχόλια:

  1. H μάνα φίλης αυτό με το γιαπί σου το έλεγε σωστά, αλλά νόμιζε ότι το "Χαπί" είναι προορισμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Η Σοφία η δικιά μου φέγγει ξημερώματα
    πάλι τσίμπησε νωρίς μπαγιάτικα δολώματα
    κι όταν όλοι την χλευάζουν τότε μ' ονειρεύεται
    σαν διαρρήκτης που ένα μπάτσο ερωτεύεται"

    κι όταν όλοι την χλευάζουν τότε μόνη ρεύεται :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχα τι να πρωτοθυμηθώ! Κορυφαίο μου το ακόλουθο άσμα της Θεοδωρίδου:

    Άραγε τ’ αγόρι μου κοιμάται
    μ’ άλλης τα φιλιά και με θυμάται

    Εγώ άκουγα "μ' άλλη σταφυλιά" ! Όπως λέμε μηλιά, λεμονιά, συκιά :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο είναι το ότι σου κανε και νόημα ας πούμε το ότι ο τύπος κοιμόταν με μια σταφυλιά αγκαλιά :))))) αυτά είναι!

      Διαγραφή